onsdag 18 maj 2011

Svaret på testet!

Här kommer alltså resultatet på testet jag utfört!


Berättar lite bakgrund till vad jag gjort:

Jag ville testa hur mycket antal visningar av videon skulle öka om jag var aktiv i att marknadsföra den i olika sociala nätverk.
Jag har skickat video till ALLA min kontakter på Facebook, Skype och i min kontaktbok på mailen. La dessutom ut den här på bloggen.

Videon hade innan detta 38 visningar på ett år. Nu efter testet så är antalet visningar 79, det har alltså ökat med mer än 100% för att vara exakt 107,8 % Det tycker jag är ett mycket bra resultat och det bevisar att ju mer man är aktiv i sociala nätverk och på internet, desto större chans att synas. 

Lägger ut videon en gång till :)




Nu avslutar jag med detta inlägg tjänsten om YouTube!
Håll utkik på YouTube efter mina videos om att blogga! Kommer självfallet att länka dem hit!


Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar